Regeneracja tylnych belek - tylne belki

Proces regeneracji i naprawy tylnych belek

 

Proces regeneracji - naprawy tylnych belek (osi) polega na:

I ETAP

Każda belka przed przystąpieniem do etapu regeneracji jest wnikliwie sprawdzana w celu wyeliminowania tylnych belek nienadających się do regeneracji z powodu przeszłości powypadkowej np. wpadnięcie w dziurę lub też uderzenie w krawężnik – takich belek nie naprawiamy!

II ETAP

II etap regeneracji belkiPo pierwszym etapie selekcji przystępujemy do wypiaskowania belek w celu ujawnienia wad wynikających z nadmiernej eksploatacji (zmęczenia materiału) oraz w celu usunięcia punktowych ognisk korozji.

Następnie sprawdzane są drążki skrętne w celu wyeliminowania drążków nadpękniętych nienadających się do ponownego montażu.

Za pomocą sprawdzianów kontrolowane są gniazda osadzenia łożysk igiełkowych w wahaczu lub też w zależności od budowy belki poprzecznicy (rury nośnej belki).

III ETAP – regeneracja

Wahacze, które trafiły po etapie II do regeneracji sprawdzane są pod względem geometrii (miejsce osadzenia ośki wraz z ośką). Gdy wahacz jest już sprawdzony trafia do specjalistycznej maszyny służącej do obróbki gniazd osadzenia łożysk igiełkowych tylnej belki. Wahacz jest roztoczony w celu wprasowania tulei metalowej grubości od 1.5 do 2.5 mm, w którą wciskane są nominalne oryginalne łożyska najwyższej jakości firmy SNR, TIMKEN, INA.

Tylna belka regeneracja naprawa tylnej belki

Przed wprasowaniem łożysk igiełkowych wraz z uszczelniaczami, które wchodzą w skład profesjonalnego zestawu naprawczego tylnej belki niedostępnego na polskim rynku, łożyska są myte w urządzeniu ultradźwiękowym w celu usunięcia niewidocznych zanieczyszczeń, a następnie zostają zanurzone w specjalnym smarze do łożysk igiełkowych, który gwarantuje długoletnią, bezawaryjną ich pracę.

TAK PRZYGOTOWANE WAHACZE SPRZEDAWANE SĄ DO AUTORYZOWANYCH SERWISÓW -TO O CZYMŚ ZNACZY!!!

W zależności od budowy tylnej belki regeneruje się wahacze w miejscu osadzenia łożysk lub w przypadku aut takich jak Citroen ZX XSARA, Peugeot 306 regeneracji podlega rura nośna tylnej belki skrętnej, w której znajdują się łożyska igiełkowe z uszczelniaczem odpowiadające za prawidłowe ułożyskowanie wahacza.
Sprawdzane są zakończenia frezowe drążków skrętnych (element resorujący – w typowym zawieszeniu sprężyna) oraz w wahaczach i trawersach (element mocujący belkę do pojazdu) – w razie potrzeby wymieniane są poduszki (elementy metalowo gumowe, przez które przechodzą śruby mocujące belkę do pojazdu). Wszystkie gwinty są sprawdzane, a w razie potrzeby poprawiane.

IV ETAP – WYMIANA CZOPÓW STANOWIĄCYCH BIEŻNIĘ ŁOŻYSK IGIEŁKOWYCH

Jako jedyni posiadamy nowe oryginalne czopy, które wchodzą w oryginalny zestaw służący do prawidłowej regeneracji tylnej belki skrętnej. Czop jest jednym z najważniejszych elementów tylnej belki - jego jakość równa się długości niezawodnej, bezobsługowej pracy tylnego zawieszenia.
Na oryginalnych czopach wykonanych ze stali HRC 60 utwardzonej powierzchniowo, a następnie wypolerowanej nasza firma gwarantuje przebiegi rzędu 70 – 100 tysięcy kilometrów bezobsługowej jazdy i cieszenia się z komfortu, jakie daje nam niezależne zawieszenie, jakim jest tylna belka skrętna.

orginalny czop tylnej belki uszkodzony czop tylnej belki w wyniku korosji

Od tego roku nasza firma współpracuje z niemieckimi przedstawicielami, którzy zaopatrują nas w czopy o podwyższonej twardości (czopy wykonane ze stali o większej zawartości Cr), a co z tym się wiąże wydłużonej bezawaryjnej eksploatacji zawieszenia, dlatego też zwiększyliśmy okres pisemnej gwarancji do 2 lat.

V ETAP – KOŃCOWY

Tylna belka skrętna składana jest w całość. Za pomocą specjalistycznych przyrządów regulowana jest jej wysokość. Następnie belka trafia do lakierni gdzie zostaje pokryta farbą antykorozyjną w celu zabezpieczenia jej przed korozją. Belka po wszystkich etapach regeneracji po raz kolejny zostaje sprawdzona pod względem geometrii.

Tak przeprowadzona regeneracja przez naszą firmę zapewni państwu prawidłową i długoletnią eksploatację oraz bezpieczeństwo wasze i waszej rodziny!!!
To, że nasze belki są niezawodne potwierdzą nasi klienci na forach internetowych, pozytywnych komentarzach wystawionych na portalach aukcyjnych oraz autoryzowane serwisy z całej polski.

V etep regeneracji tylnej belki 5 etap regeneracji

zregenerowana tylna belka tylka belka po regeneracji

Regeneracja tylnych belek  - kontakt telefon 721 114 470
Regeneracja belki PeugeotRegeneracja belki CitroenRegeneracja belki RenaultRegeneracja tylnej belkiCennikKontakt
Proces regeneracji i naprawy tylnych belekNajczęściej zadawane pytaniaTylna belka RenaultTylna belka Peugeot PartnerTylna belka Peugeot 206Tylna belka Peugeot 106Tylna belka Peugeot 306Tylna belka Citroen XsaraTylna belka Citroen Xsara PicassoTylna belka Citroen ZXTylna belka Citroen SaxoTylna belka Citroen BerlingoTylna belka Citroen AXCzęści do naprawy tylnej belki skrętnej
Peugeot Citroen Renault
tylne belki Regeneracja tylnych belek - Peugeot, Citroen, Renault - tel. 721 114 470
Regeneracja tylnej belki Peugeot 106, 206, 306, 405, Partner - Regeneracja belki Citroen Saxo, AX, Xsara, Xsara Picasso, Berlingo - Regeneracja tylnych belek Renault 19, Megane, Megane Scenic, Knagoo, Laguna, Clio. Tylne belki: Szczecin, Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Bydgoszcz, Częstochowa, Sosnowiec, Radom, Kielce, Gliwice, Toruń, Lublin, Katowice, Białystok.

pozycjonowanie stron Szczecin